A blog új díja
Ma nagyon nagy - és kettős - öröm ért. Nekem is sikerült kiérdemelnem a gyönyörű ("kicsi és virágos") Best Blog-díjat, amely rövid ideje bejárja kedvenc blogjaim bejegyzéseit.
Akiktől megkaptam:
- Profundus Librum
- Juci, a Szennycímlap olvasósblog írója.
Mindkettőjüknek csak azt tudom üzenni: nagyon örülök, hogy olvasol nálam!
Most pedig itt a feladat: nekem is tovább kell adnom a blogdíjat négy általam nagyrabecsült blog gazdájának. (Feltétel még, hogy az adott blognak nem lehet 200-nál több rendszeres olvasója.) Ehhez én még hozzáteszem, hogy olyannak igyekszem a blogot továbbadni a kedvenc szerzőim közül, akik még nem kapták meg mástól. (Ezt persze másból nem tudom megállapítani, mint hogy eddig a percig kitettek-e blogdíjas bejegyzést. Így elnézést azoktól, akik másodjára kapják meg tőlem...)
Tehát a címzettjeim:
1. Heloise, a Könyvekkel suttogó. Akinek mindenről finom, de határozott, sőt, néha ironikus véleménye van, és akinél mindig jó olvasni.
2. Meseanyu, a Jó könyvek blog írója. Mindig is irigyeltem, hogy tud olyan röviden mindig okosat, szubjektívet és érdekeset írni.
3. Lobo, az Olvasónapló gazdája. Nemrég ünnepelte teljesen egyéni hangú blogja tízéves jubileumát.
4. Amadea Könyvszibilla. Mostanában inkább rövidet ír, mert nagy munkákban van és rengeteget olvas írás helyett. De így is jó nála olvasni.
4 Responses

  1. Heloise Says:

    Nagyon szépen köszönöm,kedves Katherine! Teljesen belepirultam :-)


  2. Lobo Says:

    Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen.


  3. Én köszönöm, hogy írtok!:)