A századik bejegyzés - Boldog új évet!
Boldog új évet kívánok mindenkinek, aki ellátogatott a blogra!
Köszönöm az egész évi gyakori olvasásokat azoknak, akik rendszeresen megnézték, mi újság nálam!
Köszönöm az idekattintást annak, aki csak egyszer is idetévedt!


Tavaly tettem öt újévi fogadalmat, de csak három vált valóra.
1. Valóban Agatha Christie-vel kezdtem az évet, s erről bejegyzések is tanúskodnak. Akinek tetszettek, ígérem, a jövő év is Christie-s lesz!
2. Valóban megvalósítottam azt a célomat, hogy kevesebb könyvet vegyek. Illetve: mivel a fogadalom lényege pénzügyi volt, ebben az évben éppen feleannyit költöttem könyvekre, mint tavaly. Igaz, így kevesebb idei megjelenésű könyvet olvastam, mert akciózni általában a régebbieket szokták... De azért a 13+1 legjobbat sikerült kiválasztanom a 2011-es termésből is. Könyvtárba viszont nem jártam többet, mert nem szeretek igazán kölcsönkönyvet olvasni.
3. Új könyvespolcot nem vettem, de a fogadalmat beváltottnak tekintem: új, takarékosabb módon rendeztem el a könyveimet, így még éppen elfértek, s nem kellett polcra költenem. Egyelőre.
4. A könyvtáram Moly katalógusát viszont nem készítettem el: készülget, s mivel van, aki szerint úgyis túl sokat olvasok, úgy döntöttem, elég lesz, ha az újraolvasások tempójában kerül fel majd az egész.
5. Végül: sajnos a süteményes könyvemből sem sütöttem még az idén, de talán majd jövőre.


Idén takarékosabb voltam és csak három fogadalmat találtam ki.
1. Jane Austennel kezdem az évet.
2. Többet fogok írni filmekkel foglalkozó bejegyzéseket a blogon (legalább tízet az évben).
3. Nem lesz többet olyan hónap, amikor csak két bejegyzésem születik.
Remélem, mindet be tudom majd váltani.


Még egyszer boldog új évet kívánok mindenkinek ezzel a századik blogbejegyzéssel!
Katherine
2 Responses
  1. Heloise Says:

    Boldog Új Évet Kívánok Neked is!
    A fogadalmaid nagyon tetszenek, különösen a 3. pontot üdvözítem ;-)


  2. Van kiről példát vennem - decemberben 13 bejegyzés...:-)
    Külön még egyszer boldog új évet Neked!