Linkek az adventi tervezgetéshez
Az idei advent kissé váratlanul köszöntött rám. Novemberre olyan sok teendő és feladat volt, hogy mire a végükre jártam, már el is jött a december. Épp ezért advent első vasárnapjára összegyűjtöttem, hogyan, milyen bejegyzésekkel ünnepeltem a blogon korábban a karácsony közeledését.

Az ezévi adventi időszakban is hasznos lehet ez a lista, bár idén december 16. vasárnapra, december 24. pedig hétfőre esik...
Készüljünk a karácsonyra kedvenc könyvekkel!

Dickens Karácsonyi éneke nélkül nem ünnep az ünnep.
Dickens minden eshetőségre 

Vajon milyen érzés könyvet kapni és könyvet ajándékozni karácsonyra? - pár éve eltöprengtem róla.
Könyvet kapni és ajándékozni...

Egy évvel később elpanaszoltam, milyen nehéz is az adventi időszak, ha fáradtak vagyunk, mégis olvasni szeretnénk.
A.D.V.E.N.T. - avagy a decemberi olvasásról

Nagyon rég volt, a blog első évében, hogy az időutazással vigasztaltam magam a karácsony előtti időzavarban.
Időutazás, ahogy én szeretem...

Tökéletes zárás: dolgokról, amelyek tavaly karácsony közeledtével rabul ejtettek.
3+1 karácsonyi őrületem
0 Responses