Megint az Istár hajója
Szeretem a Delta Vison fórumát. Gyakran felkeresem, de csak mint olvasó: soha nem írok bele, sőt, legjobb emlékezetem szerint nem is vagyok rá regisztrálva. TitkosEva viszont igen - van, ki e nevet nem ismeri? ...
És épp ő június 20-án belinkelte az általam előző nap az Istár hajójáról publikált blogposztot (Az Istár hajója ürügyén) az általa sokat látogatott egyik Delta Visonös alfórumba. Rögtön választ is kapott rá wolferine régi fórumozótól: "Hát, nem kapkodtad el. Viszont nem is húztad le, úgyhogy erők nyugalomban. ;-)" Mármint TitkosEva az olvasást nem kapkodta el, azok után, hogy több mint két évig naponta-hetente fórumozott arról, mikor érkezik már a könyv, mégpedig igen sajátos stílusban - és a könyvet nem húzta le nagyon ezek után.
Szeretném csendben jelezni, hogy TitkosEva nem én vagyok.
Örülök, hogy a fórumból olyan sokan eljöttek hozzám és elolvasták, mit írtam az Istár hajójáról: de sajnos ez nem Éva oly régóta várt véleménye (azzal szerintem még adós, mert most már A Fehér Sereget várja...), hanem csak az enyém.
Amiért pedig egyszer s mindenkorra egyértelműen leszögezném, hogy nem rajzolok könyvet kéregető keresztrejtvényeket, ki nem állhatom a halmozott mosolyjeleket és nem vagyok TitkosEva - mert őszintén szólva már azért is nagyon vártam az Istár hajója megjelenését, hogy azután végre újra olyan fórumot lehessen olvasni, ahol nem tombol senki hétről hétre makacsul egy könyvet követelve. Ha én lettem volna az, rég abbahagytam volna, avagy el sem kezdtem volna....
2 Responses
  1. Szia!

    Rendszeresen olvasója vagyok a blogodnak, bár hozzászólást nem szoktam írni, de ha már most megteszem akkor hadd kezdjem azzal, hogy megköszönöm amit csinálsz, mert messze a Tiéd az egyik legszínvonalasabb könyvesblog és tiszteletre méltó az a precizitás ahogy egyes könyvekről, témákról írsz. És sok olyan könyvet hozol be a látószögembe amik amúgy simán elmennének mellettem úgy újat mint régit és sok bibliográfiádnak is igen nagy hasznát vettem/veszem.
    Szóval köszönöm!

    Na de amiért most mégis írok, szerintem azok számára akik rendszeresen olvassák a blogodat egyértelmű, hogy Te nem TitkosEva vagy, ezt a blogot egy hozzáértő, érett nő írja, TitkosEva meg hát..., inkább azt hagyjuk. :)
    Bár így belegondolva ez egyértelmű lehet abból az egy írásodból is, mert TitkosEva még hasonlót sem tudna írni ha vért izzadna se.

    Üdv,
    Imi

    Ui. Engedelmeddel ezt a posztot linkelném a fórumra.


  2. Kedves Imi!
    Elnézést kérek, hogy - mivel a Blogger a Spam mappába tette - kedves hozzászólásodra csak most válaszoltam.
    Köszönöm a linkelést, a megkeresést és az olvasást!