A fiatal Petőfi - 50 vers (1841-1845)

Ebben a bejegyzésben egy tartalomjegyzéket találsz a fiatal Petőfi ötven versét tartalmazó gyűjteményemhez.

Így a verseket a tematikus ajánlásom szerint olvashatod el. Öt ciklusba rendezve tíz-tíz verset találsz a fiatal Petőfi tollából. A ciklusoknak címet is adtam, s mindegyik mellett egy-egy Petőfi portrérészlet található: ugyanaz, mint az adott témába tartozó Petőfi-versek bejegyzése mellett. Ha ezt az olvasási módot választod, a lenti linkek segítségével nyithatod meg a verseket tartalmazó posztokat.

Ebben a másik posztban viszont található egy időrendben megírt lista, szintén linkesítve. Arról, hogy miért is készült ez a posztsorozat, és mi alapján válogattam bele verseket, itt olvashatsz: A fiatal Petőfi - 50 vers (1841-1845) című gyűjteményről.

A fiatal Petőfi - 50 vers (1841-1845)

Rabhazának fia
Ha az isten...
Honfidal
A hazáról
A magyar nemzet
Mért nem születtem ezer év előtt?
Én
Az alföld
Magyarország
A világ és én
Lant és kard


Vándorélet
Keresztúton állok...
Hazámban
Vándordalok
A visszatért
Egy telem Debrecenben
Téli világ
Tél végén
Búcsú a színészettől
A csavargó
Szobámban


Tűnődés
Mi kék az ég!
Miért tekintesz be szobámba...?
Mi volna különös azon...
Hol vagy te, régi kedvem?
Remény
Távozol hát, ifjúságom?
Búm és örömem
Elfojtott könnyek
Ifjúság
Hegyen űlök...


Hazatérés
Deákpályám
Első szerepem
Apám mestersége s az enyém
Egy estém otthon
Füstbe ment terv
Fekete kenyér
Szülőimhez
Vizen
Jövendölés
Imádságom


Ki vagyok én?
Verseim
Temetőben
Ideál és való
A természet vadvirága
Költő lenni vagy nem lenni
Ismerjetek meg!
Képzetem
Álmos vagyok, és mégsem alhatom…
Az őrült
Az utolsó ember


Link

A fiatal Petőfi - 50 vers (1841-1845) című gyűjteményről

0 Responses