Száz bejegyzés az Ekultúrán!
A mai nap igazi ünnep. Ma, július 30-án jelent meg ugyanis az Ekultúrán a 100. ajánlóm.

2012. november 15. és 2013. július 30. között, vagyis kicsit több, mint nyolc hónap alatt lehetőségem volt száz ismertetőt írni a könyvajánló oldalra - mégpedig java részüket a kedvenc könyveimről és íróimról.

Az általam ajánlott könyvek listája megtalálható Az Ekultúra és én című oldalon itt, a blogon is.

Az első ötven cikk nyilvánossá válását április 4-én ünnepelhettem. (Ünneplés) Ott leírtam, melyek voltak a kedvenceim közülük. A második ötven ajánlóból talán ez az öt a legkedvesebb nekem:
Ross Macdonald: Mindenki ellenség 
Ignacy Karpowicz: Égiek és földiek 
Mons Kallentoft: Véres tél
Vu Cseng-en: A majomkirály története (Átdolgozta: Tokaji Zsolt)
Janusz L. Wiśniewski: Intim relativitáselmélet 

Ráadásul az eltelt időben egy interjút is készíthettem, s két körkérdésre is válaszoltam az Ekultúrán.
Interjú Ignacy Karpowiczcsal, az Égiek és földiek szerzőjével
2012 legmaradandóbb könyvélményei
Mit várunk legjobban a Könyvhéten? - 2013

Az idő nem áll meg: remélem, nemsokára a százötvenedik írást ünnepelhetem majd ugyanitt.
0 Responses