Paul Davies könyvei magyar nyelven

Paul Davies, az 1946-os születésű angol fizikus, az arizonai egyetem professzora talán a kedvenc tudósom, aki tudományos népszerűsítő töprengései segítségével a laikusokat is kész beavatni a fizika és a világegyetem rejtelmeibe. Magyarul a kilencvenes évektől csaknem minden a széles nagyközönségnek írt kötete megjelent, mégpedig a Vince (egykori Kulturtrade) és az Akkord Kiadónak köszönhetően. Ez a lista ezeket a könyveket sorolja fel.

The Mind of God, 1992 - Isten gondolatai. Egy racionális világ tudományos magyarázata, Világ-Egyetem, Kulturtrade, 1995, 1996, Világ-Egyetem, Vince, 2001
The Last Three Minutes, 1994 - Az utolsó három perc. Feltevések a világegyetem végső sorsáról, Világ-Egyetem,  Kulturtrade, 1994, 1995, 1997, Világ-Egyetem, Vince, 2001
Are We Alone?, 1995 - Egyedül vagyunk a világegyetemben? A Földön kívüli élet felfedezésének filozófiai következményei, Világ-Egyetem, Kulturtrade, 1996, Világ-Egyetem, Vince, 2001
The Fifth Miracle: The Search for the Origin and Meaning of Life, 1998 - Az ötödik csoda. Az élet eredetének nyomában, Vince 2000
How to Build a Time Machine
, 2002 - Hogyan építsünk időgépet?, Vince, 2002
The Goldilocks Enigma / Cosmic Jackpot
, 2007 - A megbundázott Világegyetem. Miért pont jó az Univerzum az életnek?, Talentum Tudományos Könyvtár, Akkord, 2008
The Eerie Silence
, 2010 - A kísérteties csönd. Egyedül vagyunk a Világegyetemben?, Talentum Tudományos Könyvtár, Akkord, 2010
The Demon in the Machine, 2019 - Démon a gépezetben. Hogyan oldják meg az információ rejtett hálózatai az élet rejtélyét?, Talentum Tudományos Könyvtár, Akkord, 2021

0 Responses