Nyilvános születésnap
Nem voltam biztos, hogy a blogom ezt is megéri: ma van az egyéves nyilvános születésnapja!

Ma egy éve, 2010. augusztus 4-én vált igazán nyilvánossá a blogom, miután sikerült regisztrálnom a Molyon és virtuálisan megismerkedni sok kedves olvasóval, követővel és figyelővel.
Mindenkinek köszönöm!

Furcsamód a blogom épp olyan, mint II. Erzsébet angol királynő. Ő április 21-én született (idén nyolcvanöt éves), ám egy múlt század eleji hagyománynak köszönhetően mindig egy júniusi szombaton tartják meg a hivatalos, nyilvános születésnapi ünnepségét, idén június 11-én volt.

A blogom 2010. május 2-án indult el, de augusztus 4. a hivatalos születésnapja.

És legyen így az internet végezetéig...

2 Responses
  1. Heloise Says:

    Én csak azt szeretném mondani, hogy örülök, hogy vagy/vagytok a blogoddal! És szívből gratulálok az egy évhez, rengeteg értékes és érdekes bejegyzést olvashattam itt - köszönöm!
    És legyen így még sok-sok évig :-)


  2. Nagyon-nagyon szépen köszönjük a szavaidat!
    És a sok olvasást!