2023 és a blog


A 2023-as év sok boldogságot, sok jó könyvet és egy bizonyosságot hozott nekem: nem tudom és nem is akarom elengedni a blogomat.

13 év nem kevés, és már az életem része. Ezután is - olykor szórványosan, de remélem, nagyobb kihagyások nélkül - itt leszek. Köszönöm mindenkinek, aki esetleg eljön hozzám és olvas nálam!

Akárhol is jártam év közben, hála kitartó, és visszatérésemben bízó olvasóimnak, a blog 2023 végére elérte a 770.000. lekérést.

A 2023-as évben összesen 99 posztom született. Ezek közül 2 raktárbejegyzés volt, 17 írás készült mindarról, ami éppen foglalkoztatott, amit fontosnak tartottam a világból, és persze az olvasmányaimról, 80 posztból pedig összeállt a harmadik virtuális versantológiám, Petőfi Sándor 1839-49 között írt szerelmes verseiből.

Az alábbiakban szeretném közölni a blogon már szokásos táblázatot, amelyből kiderül, hogy 2010. május 2-a óta összesen 1779 bejegyzést posztoltam a Katherine's Bookstore-ra.


A képről: belefutottam a neten Kenton Nelson fantasztikus festményébe, és egy csodálatos művészt fedeztem fel, akitől itt lehet többet olvasni, itt, a honlapján pedig látni. (Bárcsak egyszer saját szememmel is láthatnám egy képét!)
0 Responses