Mentegetőzések

A Kedvenceim képtára című, április 18-i bejegyzés után csaknem nyolc hónapig nem frissítettem a blogomat. Ez egyéni rekord: ilyen sokáig még sohasem maradtam távol a posztolástól. De immár ismét itt vagyok, írok, íme: Visszatérés a Könyvesházba.

Kisebb hiátusok azonban már korábban is előfordultak errefelé: kedvencem a 2016 november-decemberi volt, amikor szép csendben megváltoztattam az egész életem és költöztem is egy nagyot pár hét alatt...

Az alábbiakban összegyűjtöttem egy csokor ötletes (?) mentegetőzést: a kisebb-nagyobb kihagyások után így tértem vissza a bloghoz a korábbiakban. Persze különös belegondolni, hogy régebben olykor pár hét szünetet is nagy hiátusként éltem meg... Akárhogyan is, a blog már 2010. május 2-a óta, vagyis 12 és fél éve létezik és működik. Ennyi hiátus belefér...

Csak aluszik... (2021)
Az eltűnt idő (2021)
Újult erővel (2019)
Újult erővel? (2019)
Hová tűntél, december? (2016)
Visszatérés (2016)
Fellélegzés (2013)
Életjel (2011)

0 Responses