Egy új díj - Liebster Award harmadszor
Nagyon nagy örömömre a blog ötödik alkalommal is díjat kapott. Ezúttal TipiTopi lepett meg egy Liebster Awarddal.
Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat! Mivel már megkaptam, és akkor tovább is adtam ezt a díjat, most csak a játék középső részét készítettem el, vagyis válaszoltam TipiTopi tizenegy kérdésre.

Kedvenc szerző, akitől dedikált példányt szeretnél? Joyce Carol Oates. De ha lehet lehetetlent kívánni: William Shakespeare.
Pozitív hős, akivel szívesen összefutnál? Jean Valjean.
….és negatív, akit biztosan elkerülnél? Javert.
Egy szépirodalmi mű, amit még nem olvastál, de szeretnéd pótolni? Ljudmila Ulickaja: Daniel Stein, tolmács.
….és miért? Mert valakinek, aki fontos nekem, ez az egyik kedvenc könyve.
Melyik korban és kinek (író) a társaságában tudnál elképzelni egy Föld-körüli utazást? Az Erzsébet-korban, Shakespeare-rel.
Ha egy napot kedvedre barangolhatnál a világ bármely könyvtárában, melyiket választanád? The British Library
Mit gondolsz, képes lennél a kedvenc műfajodban egy saját történetet írni? Nem.
Ha könyvkiadót alapíthatnál, melyik az a három szerző, akinek a könyveit mindenképpen szeretnéd a hazai olvasókkal is megismertetni? Ezt a kérdést leegyszerűsíteném arra, hogy ha krimikönyveket kiadhatnék, mit jelentetnék meg. Anna Katherine Greent, Richard Aleast és Erle Stanley Gardnert. Mindnek van elérhető kötete magyarul (bár Aleasnak csak egy, A. K. Greennek meg csak háború előtti), de megérdemelnének még jó párat. Meg mi is.
Szerinted miért olvasunk több külföldi irodalmat, mint hazait? Mert szélesebb a választék. És előítéletből.
Saját példány, vagy könyvtári kölcsönzés? Természetesen saját.

Akit érdekel az én tizenegy kérdésem és a tizenegy dolog rólam, keresse fel a régebbi posztot.
TipiTopinak még egyszer köszönöm a díjat!

Eddigi díjaim - boldog tulajdonosuk vagyok:
Az első díj (2011)
Liebster Award - A második díjam (2012)
A blog új díja (2013)
Negyedszer is díjat kaptam! (2013)
0 Responses