Ismét minden napra egy írás

Amilyen rémes volt a tavalyi év, az idei olyan jól kezdődik. Sok-sok öröm ért, és sok új felfedezést tettem a könyvek, a sorozatok és a műfajok terén. Persze a legszebb talán január első, békés és nyugalmas hete volt: azóta az életem kissé káoszossá vált, melyben a biztos pontot a blog jelentette. Az ekultura.hu-ra kicsit keveset írtam, ám annál grafománabb voltam a hazai pályán: a 31 napos januárban 31 bejegyzést sikerült írnom.

Ezzel a linkgyűjteménnyel szeretnék kedvet csinálni az egymást iszonyú gyors váltakozásban követő bejegyzéseim elolvasásához - Neked, aki még nem olvastad őket.

Egyik új szenvedélyem a különböző fantasy-regények és elbeszélések olvasása lett, de emellett a sci-fit sem hanyagoltam el. Fantasyszerzőkről és -regényekről egyébként biztosan a következő hónapokban is születnek majd bejegyzések. Számomra minden a Delta Vision kiadó sorozataival indult.
MesterMűvek - Klasszikus alfolyam 2011-2013
MesterMűvek - Science Fiction alfolyam 2011-2013
MesterMűvek - Fantasy alfolyam 2012-2013

Aztán sok-sok új felfedezéssel folytatódott. 
Fantasy felfedezéseim - Raoul Renier Sötét álmok című gyűjteménye
Fantasy felfedezéseim - Eric Muldoom novellái
Fantasy felfedezéseim - Benyomások Conanról és Kane-ről
Fantasy felfedezéseim - Jack Vance Haldokló Földje
Ravasz Cugel alakváltozatai
Most olvastam 1. - Főleg fantasy

Új érdeklődésemről szóltak az új bibliográfiák is:
Raoul Renier munkái
Jack Vance Haldokló Föld-ciklusa
Jack Vance regényei magyarul


Közben azért mással is foglalkoztam. Elmerültem Kína és Japán irodalmában.
Keleti különlegességek 1. - Versek Japánból
Keleti különlegességek 2. - Kínai hadművészet
Keleti különlegességek 3. - Kínai filozófia

Filmeket néztem.
A kilencedik légió - és ami eszembe jutott róla

És nosztalgiáztam egy kedvenc krimimmel.
Filamér - A múlt legendás magánnyomozója

Meg persze írtam magamról és a könyvekről is.
Mit várok legjobban a közeljövő könyves megjelenései közül?
Mindenféle apróságok
Várólista 
Számvetés - 2013

Végül: az Ekultura.hu-n kilenc olyan írásom jelent meg, amelyet idén januárban posztoltam itt, a blogon.
Stacy Schiff: Kleopátra
Valerio Evangelisti: Indulj, inkvizítor!
Judith Schalansky: Darwinregény
Hisham Matar: Egy eltűnés anatómiája
Leon Uris: A zarándok
Sarah Lark: Az ezüst forrás szigete
Szabó Dezső: Miért?
Kondor Vilmos: A másik szárnysegéd


Képek itt, itt, itt.
0 Responses