Liebster Award - A második díjam
Blogom életében másodszor fordult elő, hogy díjat kapjak. Ezúttal theodora / Dóra, a Dóri Online Olvasónaplója blog szerzője ajándékozott meg. Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm!
Másoknál már eddig is örömmel olvastam ezt a játékot, s most csodák csodája, én is belekerültem...

A játék szabályai: 1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról. 2. Válaszolnia kell a jelölő minden kérdésére. 3. 11 új kérdést kell feltennie a saját jelöltjeinek. 4. Akik 11-en vannak és akiknek a nevét belinkelte. 5. Nincsen visszajelölés.

11 dolog Katherine Greyről
1. Ha zaklatott a lelkem, segít, ha átrendezem a könyvespolcom.
2. Imádom a fürdőzést a kádban, főleg télen. A nap tökéletes befejezése.
3. A kedvenc országom Nagy-Britannia, szűkebben nézve Anglia.
4. Nagyon szeretek enni, kipróbálni érdekes dolgokat, megízlelni új ízeket. A bélszíntől a vajas borjúszeletig, a grillezett, paradicsomágyra fektetett mozzarellától a palacsintáig, a pezsgős ráklevestől a Big Mac-ig sok kedvencem van, és bármit megkóstolok, ami állítólag finom.
5. A kedvenc külföldi filmszínészem Errol Flynn.
6. Nagyon kedvelem a Coca-Colát.
7. Nem iszom sört, szeszes italt, kávét és nem cigarettázom. A magyarázat, hogy mindegyiknek utálom az ízét, az elsőnek és az utolsónak pedig a szagát is.
8. Nagyon szeretek filmezni: amióta tart a DVD-korszak, borzasztóan élvezem, hogy kedvemre változtathatom a hangsávokat és annyit tekerem vissza a kedvenc jelenetem, amennyit csak akarom.
9. Sajnos egyáltalán nem tudok rajzolni. Pedig folyton szeretnék.
10. Gyűlölök sms-t írni.
11. Szeretek mindent írásban eltervezni, listázni az elintézendőket, felírni a beszerzendőket stb. A feljegyzéseket kis (nem ragadós) cédulákra írom, s a legtökéletesebb pillanat, amikor minden megvolt és kidobhatom a cédulát (így pusztulnak az esőerdők).

Válaszok Dóri kérdéseire
1. Jelenleg melyik az a könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Szó szerint véve nincs ilyen, mert senkit sem szeretnék semmire kényszeríteni. De mindenkinek ajánlanám Updike Nyúlháját.
2. Milyen filmet vársz most a legjobban?
A nyomorultakat Hugh Jackmannel és Russel Crowe-val a főszerepben.
3. Ki a kedvenc énekesed/bandád?
Még mindig a Beatles, s már nem is hiszem, hogy ez valaha megváltozik.
4. Mi volt a legjobb élményed a blogoddal kapcsolatban?
Két dolog közt képtelen vagyok dönteni: az egyik, amikor a Barsi Ödönről írott bejegyzésem után jelentkezett az író fia, Dr. Barsi Béla és felajánlotta segítségét, a másik egy korábbi eseménysor, amikor mdmselle segítségével megismertem a Molyt és rövid idő alatt befogadtak ott.
5. Szoktál olvasni buszon/vonaton?
Igen, mindig. Egyébként is mindenhova viszek magammal egy könyvet, biztos, ami biztos.
6. Melyik íróval találkoznál (élő vagy holt)?
Nagyon kíváncsi lennék William Shakespeare-re. Örömmel találkoznék Lackfi Jánossal még egyszer.
7. Hangoskönyvek - igen vagy nem? Szereted, ha nem, miért nem?
Nem, de az emberiség szempontjából igen. Általában nincs türelmem kivárni, míg valaki felolvassa a szöveget, s túl egoista-elképzelő típus vagyok ahhoz, hogy első "olvasmányélményként" elfogadjam más szavalói-felolvasói interpretációját. De a minőségi hangoskönyv remek találmány, egy pár nekem is tetszett.
8. Mit tanulsz jelenleg (ha egyetemista vagy) - ill. milyen szakmád van?
Olyan, amit imádok és szerencsére összefügg az olvasással.
9. Elmennél külföldre dolgozni?
Nem. Remélem, semmi sem fog rákényszeríteni.
10. Mik a kedvenc tv-sorozataid?
A David Suchet főszereplésével készült Poirot, a Walt Disney-féle Zorro és a Csillagkapu.
11. Tudsz/szeretsz sütni-főzni?
Nem tudok és nem is szeretek. Enni viszont nagyon-nagyon szeretek. És tudok is...

A válaszra váró kérdéseim
1. Ha teheted, kérlek, áruld el, miért az a blogod neve, ami?
2. Mi az első két dolog (esetleg szó), ami eszedbe jut az olvasással kapcsolatban?
3. Mi volt a legfurcsább hely vagy szituáció, ahol olvastál már?
4. Általában hány könyvet olvasol egyszerre?
5. Mi a véleményed arról, ha valaki félbehagyja egy könyv olvasását?
6. Rendszerezed-e valahogy a könyveidet (polcrend, katalógus stb.)?
7. Mi a véleményed az e-könyv-olvasóról, neked van-e?
8. Mi hat rád jobban: egy könyv borítója, vagy egy könyv fülszövege?
9. Gyűjtesz-e valamit a könyveken kívül, ha igen, mit?
10. Melyik a kedvenc magyar városod és miért?
11. Szereted-e a magas sarkú cipőt (máson vagy magadon)?

Akikre kíváncsi vagyok - Frissítésekkel, akinél már megszületett a válasz
1. szekció: akiknek szeretettel küldöm a díjat és úgy láttam, még nem kapták meg mástól
Pável olvasgat - Újabb könyvesblogger játék - Katherine kedvéért (Bocsánat, hogy kishitű voltam a válaszadással kapcsolatban, nagyon jó volt olvasni!)
Könyv, egó, entrópia (entropic) - Játék (Nem reméltem, hogy válaszolsz, így borzasztóan örülök, hogy igen, köszönöm!)
Jó könyvek (meseanyu)  - Liebster Award (Köszönöm, hogy megcsináltad, nagyon tetszik!)
PuPilla olvas - PuPilla válaszol (Köszönöm, hogy válaszoltál, jó olvasni!)
Tetőtéri páholyunk (Hachier és liliomliliom)
Könyves-Sziget (Millabell) - Liebster Award (Köszönöm szépen a válaszadást!)
Tündérke olvasmányai
2. szekció: akiknek szívesen elküldeném a díjat, de már megkapták mástól
Könyvekkel suttogó (Heloise) - Rengetegsosksok és még annál is több kérdés (Köszönöm, hogy nekem is válaszoltál benne!)
Olvasónapló (Lobo) - Díj, kérdések, kérdések, nehézségek (Nagyon örülök, hogy az én kérdéseimre is írtál feleletet!)
Keményfedél (Nima) - Kérdezősös díj
Kelly olvas - Blogger díj

Link:
Az első díj

12 Responses
  1. pável Says:

    merszi bokú :)))


  2. theodora Says:

    Jó volt olvasni a válaszaidat -köszönöm! És örülök, hogy rátaláltam a blogodra, mert igényesen írsz és sok érdekes információt olvastam több szerzőről, könyvről. (A bejegyzés-lopkodásnak is ez az oka - átérzem milyen dühítő lehet, de nézd a jó oldalát - ez is azt bizonyítja, hogy szuper bejegyzéseket írtál!).


  3. Kedves Dóra!
    Én is örülök, hogy rátaláltam a blogodra! És még egyszer nagyon köszönöm a díjat! (Valamint az együttérzést az előző témával!)

    Kedves Pável!
    Il njá pá dkoá. Zsvu szüi trezoblizsé.
    Ahogyan a nemrég talált, dr. Honti Rezső írta, Schenk-féle Francia nyelvtan (tanító nélküli nyelvelsajátításra) írta 1912-ben.


  4. Beatrix Says:

    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :)

    entropic


  5. Kedves entropic!
    Szívesen gondolok Rád, szeretem a blogodat!


  6. pável Says:

    Belőled csodás dolgokat lehet kihozni, kedves Kat! P


  7. Millabell Says:

    wow, köszönöm a díjat, igyekszem válaszolni :)



  8. pável Says:

    pahhancsolj, kéhhlek:
    http://pavelolvas.blog.hu/2012/08/05/ujabb_konyvesblogger_jatek_katherine_kedveert
    :O)


  9. Ó, ezt remélni sem mertem! És milyen jó!


  10. Beatrix Says:

    Végre elkészült az enyém is. Köszönöm még egyszer. :)

    http://e-konyv.blog.hu/2012/08/09/jatek_882

    entropic


  11. És én ostoba és kishitű voltam! Köszönöm!